Laatste dagje NL - Reisverslag uit Kiel-Windeweer, Nederland van Anthea Vis - WaarBenJij.nu Laatste dagje NL - Reisverslag uit Kiel-Windeweer, Nederland van Anthea Vis - WaarBenJij.nu

Laatste dagje NL

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Anthea

21 Januari 2015 | Nederland, Kiel-Windeweer

Vandaag alweer mijn laatste dag in ons koude kikkerlandje. Als dank vriest het ook nog eens de hele dag (gelukkig ga ik morgen weg :P)

Op advies van sommigen heb ik besloten toch maar een reisblog aan te maken, dus bij deze! Ik ga proberen hier regelmatig een verslag te plaatsen :)
Ik ben er bijna helemaal klaar voor, tas is zo goed als ingepakt en boardingpas is uitgeprint. Alleen nog wat snoeren inpakken als alles is opgeladen.

Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje kunnen mee genieten van mijn avonturen Down Under!!!!



  • 21 Januari 2015 - 14:58

    Ed:

    Hey lieverd.
    Ik hoop dat je een goede vlucht heb, en dat je maar ontstellend veel mag genieten van je voorgenomen reis.
    Ik wens je heel veel plezier en hoop je vaak te horen.
    Liefs ed xxx

  • 21 Januari 2015 - 15:20

    Frieda :

    Leuk! Hoop vaak wat van je te lezen!
    Ik kan je natuurlijk op deze manier al heel veel plezier wensen, bij deze! Maar morgen doe ik dat graag nog even persoonlijk!
    Enjoy <3

  • 21 Januari 2015 - 16:22

    Angelique:

    Hallo Anthea,


    Ik wens jouw een geweldige avontuur op de reizen die jij gaat doen, heel veel plezier en geniet ervan, maar doe ook heel voorzichtig. Heel veel liefs van mij xxx

  • 21 Januari 2015 - 16:24

    Angelique:

    P.S, ik ga je reisverhalen volgen!!!!!

  • 21 Januari 2015 - 17:11

    Netty Vis:

    Anthea wij wensen je een fijne reis.Je zal wel vele nieuwe indrukken krijgen.Maar ik zou zeggen geniet er van en kom weer heelhuids terug .Groeten van oom Ben en tante Netty.

  • 21 Januari 2015 - 17:57

    Jeanette:

    een hele mooie tijd gewenst, geniet er weergaloos van, doe heel veel domme dingen maar geloof niet iedereen op zijn mooie blauwe (of bruine :-) ogen en kom straks veilig en gezond weer thuis xxx

  • 25 Januari 2015 - 18:58

    Wilma Kempinga:

    Ben je al lekker aan het genieten van je heerlijke reis. Je paard Draakje hebben wij lekker verwend met een knuffel en wortel. Ga lekker genieten en wij gaan genieten van je reisverhalen, Groetjes van Koos en Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anthea

Op aanraden van sommigen (:p) toch maar een reisblog aangemaakt. Morgen (22 januari) vertrek ik voor 4 maanden naar Down Under! Eerste maand Nieuw-Zeeland en dan 3 maanden Australie. Als afsluiter nog een weekje Bali.

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3042

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Rondreizen Down Under

Landen bezocht: